Publikováno: 01.01.2024
Základní informace k životní situaci
Pro evidenci autovraků je nutné, aby se provozovatelé autovrakovišť zaregistrovali na MA ISOH, což je jim právě umožněno přes Czech POINT.
Kdo je oprávněn v této věci jednat/podat žádost apod.
Podnikatelský subjekt, který k provozování činnosti sběru vybraných autovraků získal povolení od příslušného krajského úřadu.
Podmínky a postup řešení životní situace
Vydání přístupových údajů do MA ISOH je na základě:
- identifikace provozovatele, nutné znát identifikační číslo organizace
- identifikace žadatele podle platného dokladu totožnosti
- plné moci k převzetí oprávnění k přístupu do MA ISOH – plnou moc vystavuje na žadatele statutární orgán provozovatele v případě, že nežádá o oprávnění k přístupu do MA ISOH osobně.
Jakým způsobem zahájit řešení životní situace?
Zažádáním na Městském úřadu Rumburk, odbor civilně a dopravně správní a obecní živnostenský úřad, evidence obyvatel, Rumburk 1, Třída 9. května 1366/48, dveře č. B15 nebo obecní živnostenský úřad, dveře č. C412.
Ve které instituci životní situaci řešit?
Na pracovišti Czech POINT na Městském úřadu Rumburk, odbor civilně a dopravně správní a obecní živnostenský úřad, evidence obyvatel, Rumburk 1, Třída 9. května 1366/48, dveře č. B15 nebo obecní živnostenský úřad, dveře č. C412.
Kde, s kým a kdy situaci řešit?
Městský úřad Rumburk, Třída 9. května 1366/48
Odbor civilně a dopravně správní a obecní živnostenský úřad
Czech POINT – dveře č. B15
Lucie Adámková – tel.: 412 356 260, e-mail lucie.adamkova@rumburk.cz
Jana Baranová – tel.: 412 356 252, e-mail: jana.baranova@rumburk.cz
Czech POINT – dveře č. C412
Bc. Martina Hoke – tel.: 412 356 283, e-mail martina.hoke@rumburk.cz
Bc. Jana Jansová – tel.: 412 356 277, e-mail jana.jansova@rumburk.cz
Bc. Rokosová Dana – tel.: 412 356 319, e-mail dana.rokosova@rumburk.cz
Úřední hodiny:
Po a St: 08:00 - 12:00 a 12:30 - 17:00, Pá: 08:00 – 11:00, ostatní dny po telefonické domluvě
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici?
Vydání přístupových údajů do MA ISOH je na základě:
- identifikace provozovatele, nutné znát identifikační číslo organizace
- identifikace žadatele podle platného dokladu totožnosti
- plné moci k převzetí oprávnění k přístupu do MA ISOH – plnou moc vystavuje na žadatele statutární orgán provozovatele v případě, že nežádá o oprávnění k přístupu do ISOH osobně. Elektronický formulář vyplní pracovník Czech POINTu.
Jaké jsou správní poplatky a jak je lze uhradit?
Správní poplatek činí 100 Kč za první stránku a 50 Kč za každou další stránku a hradí se na pracovišti Czech POINT v hotovosti nebo bezhotovostně platební kartou.
Jaké jsou lhůty pro vyřízení?
Pracovník kontaktního místa může provést:
- registraci a vydání přístupových údajů
- změny v přiřazení provozoven k uživatelským účtům
- vygenerování jednorázového hesla i exitujícím účtům
Podle kterého právního předpisu se postupuje?
Od 1. ledna 2009 dochází ke spuštění online systému pro evidenci přijatých autovraků, vycházející z požadavků zákona č. 352/2008 Sb., o podrobnostech nakládání s autovraky.
Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují?
Nejsou stanoveny.
Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností?
Nejsou stanoveny.
Za správnost popisu řešení životní situace odpovídá
Odbor civilně a dopravně správní a obecní živnostenský úřad.
Bližší informace a seznam Czech POINTů naleznete na oficiálních stránkách www.czechpoint.cz
Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
01.01.2024