Výběrové řízení - úředník/ce Odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu Rumburk, oddělení sociálně právní ochrany dětí, úsek náhradní rodinné péče

Publikováno: 11.3.2025 do 28.3.2025 Autor: Jagrová Ivana

 

 

Tajemnice Městského úřadu Rumburk dle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení  pracovního místa:

 

úředník/ úřednice Odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu Rumburk, oddělení sociálně právní ochrany dětí, úsek náhradní rodinné péče

 

Místo výkonu práce:

  • správní obvod obce s rozšířenou působností

Charakteristika vykonávané činnosti:

  • doprovázení pěstounských rodin – pomoc a podpora osobám pečujícím a osobám v evidenci (pěstounům) při vytváření bezpečného a stabilního prostředí pro svěřené dítě
  • příprava podkladů pro uzavření dohody o výkonu pěstounské péče s osobami pečujícími a osobami v evidenci (pěstounů)
  • vedení evidence a spisové dokumentace o osobách pečujících a osobách v evidenci (pěstounů)
  • sledování výkonu pěstounské péče
  • realizace práv a povinností, vyplývajících z uzavřených dohod o výkonu pěstounské péče

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona 326/1999 Sb., O pobytu cizinců na území České republiky
  • dosažení věku 18 let
  • způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost
  • ovládání jednacího jazyka a splnění dalších podmínek pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem

 

Kvalifikační požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. č. 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu

nebo

  • vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost

Další požadavky:

  • znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně- právní ochraně dětí, v platném znění
  • základní znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích v platném znění
  • základní orientace v legislativě, zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost, empatie
  • schopnost samostatně řešit úkoly, koordinovat různé požadavky, stanovovat priority
  • znalost práce na PC
  • řidičský průkaz skupiny „B“ – aktivní řidič

Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. ve vykonávané správní činnosti

Výhodou:

  • praxe v oblasti sociálně právní ochrana dětí, praxe v práci s dětským klientem
  • praxe ve veřejné správě
  • praxe v sociální oblasti

Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:

  • přesné označení funkce výběrového řízení
  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu uchazeče
  • číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • kontaktní telefonní číslo, případně e-mail
  • datum a podpis uchazeče

Výčet dokladů, které uchazeč připojí k přihlášce:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se požadovaných činností
  • motivační dopis
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
  • úředně ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání, splňující požadavky ve smyslu zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách

Platové zařazení: 11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízení vlády č. 341/2017 Sb, o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platové rozpětí od 26 680,00 až 38 570,00 Kč podle zápočtu let odborné praxe, osobní příplatek po zapracování)

Nabízíme: 

  • stabilní práci v přátelském kolektivu s prostorem pro vlastní seberealizaci
  • 5 týdnů dovolené
  • pružná pracovní doba
  • zdravotní volno v délce 5 dnů
  • příspěvek na stravování – stravenky
  • příspěvek na daňově podporované produkty spoření na stáří
  • služební telefon
  • podpora při studiu a dalším vzdělávání

Pracovní poměr: doba neurčitá, plný pracovní úvazek, zkušební doba 3 měsíce

Předpokládaný termín nástupu:  dohodou

Lhůta pro podání přihlášky:  písemnou přihlášku s požadovanými doklady v listinné podobě je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 27.03.2025 do 12.00 hod.

Způsob podání přihlášky: písemně nebo osobně na adresu: Městský úřad Rumburk, podatelna, Třída 9. května 1366/48, 408 01 Rumburk.

Obálku označte textem: Neotvírat - Výběrové řízení OSVZ – úředník OSVZ – úsek NRP

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo změnit, doplnit nebo prodloužit toto výběrové řízení, popř. od něj odstoupit či toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče, a to bez udání důvodu.

 

Bližší informace k náplni práce Vám poskytne vedoucí odboru paní Ing. Denisa Svobodová

 (tel. 412 356 290, denisa.svobodova@rumburk.cz).

 

V Rumburku dne 11. března 2025

 

Ing. Lenka Kazberuková v. r.

tajemnice Městského úřadu Rumburk

Soubory ke stažení

clanky19860/prihlaska_k_vyberovemu_rizeni_2.doc32 KBprihlaska_k_vyberovemu_rizeni_2.docvloženo: 11. 03. 2025, 13:29h